fredag 14. november 2014

Østensjøvannet

Så rakk jeg en liten tur til Østensjøvannet der det er et flott lite fuglreservat. Min første gang dit....og jeg drar garantert dit igjen. Lite men kjempe hyggelig sted med flott tursti som slynger seg rundt vannet og det yrende fugl livet som er der.
Et flott sted for en hobbyfotograf som meg til å dra og ta bilder. Øvelse gjør mester sies det. Så jeg her er noe av resultatet!
Igjen så må jeg si at det er bare å kommentere litt på bloggen. Gjerne gi tilbakemeldinger om bildene i seg selv, hva jeg kunne ha gjort annerledes, og ellers tips og hint til triks.


Bildet over: En vakt som iakttar meg mens de andre slapper av.


Bildet til venstre: Litt småplukk med bukfjøra!













En kveldsflørt på klart vann.





Kos på vannet




Kvelds stellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar